
Idag har vi vært i byen å møtt en venninne av meg:)var kjempe Koselig,men så varmt,så gikk opp til fastland,et utebasseng her.jeg hadde ikke m bikini,men Nora fikk badet å koset seg:)ble en lang varm dag,så ble tidlig senga på en sliten snuppe!nå er det middag,å bare slappe av!Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar