tirsdag 30. juni 2009

Ny vogn:)

Ja,skal aldså kjøpe ny vogn.Egentlig mest fordi jeg er møkk lei den jeg har,men også fordi det er endel slite-skader på den som virkelig har begynt å irritere meg!:P

Siden jeg ikke har bil osv.bruker vi vognen veldig mye,pluss at Nora sover jo blundene sine i vognen.Derfor velger jeg å kjøpe en ny "stor" vogn,men den er jo tross alt mindre,lettere og myyye finerre enn den vi har;D
Skulle egentlig kjøpe den idag,men hadde den ikke inne,så skal hente den på tirsdag:)Flaks der,for det var sisste i denne fargen som finnes,siden denne kolleksjonen går ut,å 2010 kolleksjonen er neste ut,men den kommer ikke enda.Yes...da vet dere det;P Gleder meg til jeg får den iallefall:D:D:D Nå skal jeg bare slappe av foran tv`n:)blogges,Tjandra

Ingen kommentarer: