Har snuppa mi og jeg hat besøk av "tante" Susanne:D kjempe koselig,men jeg har ikke vært helt i form idag:S vondt i halsen å slapp,men heldigvis litt bedre nå da:)Gleder meg SÅ mye til neste helg,da Skal vi på danskebåten,blir moro;P Yes,nå skal jeg bare slappe av,å bli i bedre form til helga;)blogges...Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar