Idag har vi vært på hellviktangen med Marita og EM:D kjempe koselig,deilig i sola:)de små har koset seg,selvom Nora har vær litt sliten idag,sikkert pga varmen!slenger med noen bilder av de skjønne små!!!Tjandra

Marielle,blid som alltid:)

lille snuppa:)

hvile litt...og alltid med rompa rett til værs:P
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar