mandag 1. juni 2009

Sol,sol,sooool:D:D:D

Idag har vi vært på hellviktangen med Marita og EM:D kjempe koselig,deilig i sola:)de små har koset seg,selvom Nora har vær litt sliten idag,sikkert pga varmen!slenger med noen bilder av de skjønne små!!!Tjandra Marielle,blid som alltid:)
lille snuppa:)
hvile litt...og alltid med rompa rett til værs:P

Ingen kommentarer: