fredag 18. juli 2008

Ut på tur;)


Idag har vi vært på tangen en tur,møtte anne-lill å jonas,lenge siden vi har sett de nå,så d var koselig:)tøffingene koser seg i hver sin vogn,med skyggelue å greier;)

Ingen kommentarer: