torsdag 10. juli 2008

Sitter å lager...


Dåp's invitasjoner!og merker jeg ikke orker legge alt for mye energi i dette,he he!de kunne sikkert blitt mye finere,men det for være;)barnedåp blir det uansett,og datoen blir søn.7 sept. Kl: 13.00 i nesodden kirke,vis noen lurte...:)vi er litt sent ute med dåp,men skal jo passe i forhold til ferie osv.så da håper jeg alle kan komme til denne datoen da!(særlig susanne,he he:)skal jo være gudmamma til Nora)-Tjandra

1 kommentar:

Anonym sa...

JEG KOMMER!!!! :D :D :D åhh... gleder meg.. (ikke sippe nå Sussi) , men du vet blir så rørt.. åh.. GLeder meg sååå kjempemasse! :D
Savner dere vennen! Må møtes snart igjen..! :)
Stoooor koos...! <3<3<3