









Min kjære hadde endel bilder av vesla vår fra sykehuset,og rett etter vi kom hjem på mobilen sin!hadde ikke sett de jeg,syns det var veldig fine bilder!!!Så slenger dem med her da vettu!!!;)
Ellers har Nora,jeg og bestemor vært en liten tur i byen idag,fant ikke no særlig egentlig...men alltid kos med en liten by tur!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar