fredag 18. juli 2008

mer bilder...;)

pappa og Nora!
Nora og meg!


hele familien skal med;)Foxy og....

1 kommentar:

Anonym sa...

Awww.. Lille søta begynner å bli stor:O Savner dere jeg... :( Må møtes med en gang jeg kommer tilbake fra ferien asså... ! Stooooor klem!