søndag 6. juli 2008

Helgen...


Har vært ganske stille å rolig,ikke no bra vær heller så!!!Men Nora har virkelig begynt å "prate" som bare det nå,er så utrolig morro!!!:)Og da særlig med pappa,han er visst kjempe artig å prate med,smiler å babler i vei...lille gullet!!!
slenger med ett bilde av lille sjarmøren;)
<3<3<3

Ingen kommentarer: