lørdag 19. juli 2008

Trøtt i trynet?;)


Idag har vi vært på flasken og møtt bestemor å bestefar,så ble vi med pappa til 'tante' Rigmor,så Nora var sånn passe trøtt nå:)he he!godt å legge seg i senga si da...men ble en koselig dag!

Ingen kommentarer: