onsdag 25. februar 2009

Snuppa mi er..

kjempe tett,å surklete i brystet...så hun får ikke sove:(
Stakkar,sovner nesten vett,men så begynner hu å hoste,kjedelig!Man blir ofte tettere når man ligger ned å,så er litt vanskelig...hun ligger med pute nå osv.men ser ikke ut å hjelpe!Så,blir lege besøk igjen imorra...skulle komme tilbake hvis surklingen ikke ble borte etter ett par dager,da får hun noe medisin mot det!

Da håper jeg bare hun sovner snart,begynner å bli trøtt sjløl så..:p

1 kommentar:

Anonym sa...

Stakkars lillegullet:(
Savner dere allerede.. Skulle ønske jeg kunne treffe dere hver dag! :(
Få høre i morgen hvordan det går da!
Klem!