mandag 23. februar 2009

De siste dagene...


har vi ikke gjort noenting!Jeg ble kjempe forkjøla på lørdag,vond i halsen,feber osv.møkk kjedelig!Er mye bedre idag,men nå var det Nora sin tur:(
Stakkar,det surkler skikkelig når hun puster,så vis ikke hun er bedre imorra,blir det ett lite lege-besøk,passe på att det ikke samler seg for mye slim å blir no infeksjon ol.Det vil vi ikke ha noe av:P
Idag skulle vi egentlig møte jentene fra barselgruppa,men da blir vi bare hjemme!kjedelig,men er best å bli skikkelig friske nå!
Jaja,nå sover snuppa,så skal slenge meg på sofa`n å slappe av litt!;)
Ha en strålene uke:D
-Tjandra.

Ingen kommentarer: