mandag 2. februar 2009

Dagen idag:

Har ikke gjort veldig mye,var på vektkontroll hos barnelegen,det gikk veldig bra!Nora er jo enda en meget liten jente,men har lagt på seg 240g. på to uker nå!;)Å det mente legen var veldig bra,så går rette veien:)
Så da er Ikke neste kontroll før hu er ett år...
Etter det var det bare hjem å slappe av,før bestemor Kom;)hun skal nemlig bli noen dager,Hyggelig.

Ellers så har jo snuppa fåt en tann til i løpet av dagene som gikk,det er jo litt stas syns Mamma<3
men ble lite søvn inatt,så håper på en god natt nå!Imorra skal vi nemlig møte de fra barselgruppa!det blir kos:)
Nå skal jeg straks legge meg,men slenger med noen bilder av klatremusa mi;)som plutselig var i kjøkkenskuffen istad?:p -Tjandra.