Så da er Ikke neste kontroll før hu er ett år...
Etter det var det bare hjem å slappe av,før bestemor Kom;)hun skal nemlig bli noen dager,Hyggelig.
Ellers så har jo snuppa fåt en tann til i løpet av dagene som gikk,det er jo litt stas syns Mamma<3
men ble lite søvn inatt,så håper på en god natt nå!Imorra skal vi nemlig møte de fra barselgruppa!det blir kos:)
Nå skal jeg straks legge meg,men slenger med noen bilder av klatremusa mi;)som plutselig var i kjøkkenskuffen istad?:p -Tjandra.



1 kommentar:
så nydelig da!!
Legg inn en kommentar