Klare for bursdag!
Nora og mamma...
Nora snupp!
masse gode kaker var det der...:)
andre sine leker er stas...
Marcus triller Nora...;)
Idag har vi vært i Madelen sin 1 års dag!det var veldig koselig;)Barna lekte og vi voksene spiste kake å koset oss;D Også var tonje der,en venninne jeg ikke har sett på mange år,hun har fått tvilling gutter,men hadde bare med en,simen...som blir to til sommeren!det var såå kos å se hun igjen,ellers var jo Therese,Edwin og Marcus der,de kjenner vi jo godt.Marcus er så søt,har full kontroll på hva Nora gjør!hehe...Også har han blitt kjempe flink å prate,når de skulle gå sa han "hade sandra å Nora...";D flinke gutten!
Nå skal vi spise sen middag,så er det natta for snuppa!
-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar