
på bildet,Nora,Jonas,Emil,og Lucas.
I elve tia ruslet vi til flasken å møtte anne lill og jonas,camilla og ola,jeanette og emil,og linda og lucas!hehe...nesten barnehage der vett;D
Spiste litt å koset oss,Nora syns det var kos med så mange barn,så gikk vi tur,er super fint ute nå!!herlig med sol:)
Så ett lite stopp på tangen også hjem.Men lille snupp har ikke vært helt i slaget idag,sovet dårlig osv,så på turen hjem sovnet hu jammen sittende i vogna:P
Kl.var etter fire,og da skal hu egentlig ikke sove mer før til natta...men lot hu få en liten blund.Er ikke ofte hun sovner sånn...måtte ta bilde;)
*go jenta;)*


2 kommentarer:
Liten trøtting:)
Hun har såå pene øyenvipper <3
mhmmm...:D
Legg inn en kommentar