søndag 9. november 2008
Se så fin:)!
Jeg er i genseren "tante" susanne har strikket til meg!hører lue,våtter,sokker og bukse til,men er litt stort enda,men er jo greit å ha noe å vokse inn i til vinteren;)takk takk!
1 kommentar:
Anonym sa...
Ååå søta!! :D
12. november 2008 kl. 00:55
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Ååå søta!! :D
Legg inn en kommentar