søndag 9. november 2008

Se så fin:)!


Jeg er i genseren "tante" susanne har strikket til meg!hører lue,våtter,sokker og bukse til,men er litt stort enda,men er jo greit å ha noe å vokse inn i til vinteren;)takk takk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå søta!! :D