søndag 2. november 2008

Nå begynner vi...


Og komme i orden i nye leiligheten:)er så deilig å endelig være ferdig inflyttet!idag har anne-lill og jonas vært her,spiste middag sammen og koset oss!veldig hyggelig;)

Ingen kommentarer: