Gla i å bade jeg:)
Men bader like så greit mamma og badet i tilegg!;) *plask,plask* ellers har vi hatt besøk av bestemor en uke nå,veldig koselig,og jeg har fått litt barnefri til og dra ut å feste litt igjen,he he!merkes att det er over ett år sia gitt...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar