torsdag 13. november 2008

Ha ha!:)


Nora har funnet ut att vis man tar tak i ting,kommer man seg lettere frem...istad var hu plutselig under stue bordet!var ikke der jeg la deg ned!?;) gulv teppet er fint å åle seg frem med.moro!

Ingen kommentarer: