søndag 9. november 2008

Ære være enga!:)


Idag skal Nora og jeg se på fotball på tv'n,og Nora har kledd seg for anledningen i mammas alt for store enga sjerf;)

1 kommentar:

roffe sa...

Heia Vålerenga........