søndag 9. november 2008
Ære være enga!:)
Idag skal Nora og jeg se på fotball på tv'n,og Nora har kledd seg for anledningen i mammas alt for store enga sjerf;)
1 kommentar:
roffe
sa...
Heia Vålerenga........
9. november 2008 kl. 17:18
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Heia Vålerenga........
Legg inn en kommentar