lørdag 14. juni 2008

Uka som gikk..

har vi gjort veldig mye,helgen til og med mandag,var vi på gjøvik hos mine besteforeldre,tirsdagen var det barsel-gruppe,etter det gikk vi trille tur med anne-lill og jonas til flasken.Spiste lun sommerkos...nam nam!!onsdagen fikk vi besøk av frøydis og lille simen på 1år som hun er dagmamma til nå i sommer.torsdagen var jeg hos legen,masse blod-prøver osv...vært veldig slapp å sliten i det siste,har vist vitaminmangel pluss pluss:S
fredag ble lille gull 2mnd,var i byen å møtte ida og handla litt...puh!!!
He-he...er koselig da,veldig bra uke,men nå er det godt å slappe av litt hjemme!!!!

Ingen kommentarer: