har vi kost oss masse ute i fin været!!;)
Søndagen var vi på hellviktangen i mange timer,mandag koste vi oss på paviljongen med bestemor,tirsdagen gikk vi laang tur!!!er såå deilig nå!men blir ikke mye sol når man har så liten baby da;)blir skyggen,men gjør ikke`no!!!
idag våknet jeg til verdens blideste morra-tryne,er så koselig!!!
slenger med noen bilder fra alt...<3<3<3
-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar