fredag 13. juni 2008

Ikke dårlig...!!:)



Litt skryt til senteret på Aker brygge....
Har fått amme-rom;)ikke det att jeg har noe i mot og amme offentlig,men var litt mere behagelig å sitte her....!he-he;)

Ingen kommentarer: