lørdag 14. juni 2008

Fredag 13 juni,Nora 2 mnd:)





Ting går veldig bra nå syns jeg,koser meg sinnsykt som mamma!!!er bare det beste i verden!!!<3<3<3
Legger ved noen bilder av mine kjære,Nora bare noen minutter/timer/dager gammel på bildene,men føles som i går gitt;)Utrolig att hun ble 2 mnd alt igår...

-Tjandra

Ingen kommentarer: