Ting går veldig bra nå syns jeg,koser meg sinnsykt som mamma!!!er bare det beste i verden!!!<3<3<3
Legger ved noen bilder av mine kjære,Nora bare noen minutter/timer/dager gammel på bildene,men føles som i går gitt;)Utrolig att hun ble 2 mnd alt igår...
-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar