Ha da fått meg super fine + gode sofaèr!!Anne lill og de flytter inn i huset de ha bygd nå,så de ha kjøpt alt nytt!Fint for meg:D Så nå med nymalt kjøkkenbord,nye persienner + sofa syns jeg det ble veldig koselig her!!hihi...
( til og med kjøpt gul påskeblomst!! )
ble litt mørke bilder men...
Nå er Nora sammen med pappa,så skal benytte sjansen til å teste ut sofa`n;)Er helt ferdig med alt å gjøre før alle helligdagene også,så da er det bare påskekos som venter!Bare håper på fin vær igjen.-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar