fredag 17. april 2009

Idag!

Idag skulle jeg til legen å fjerne en føflekk i hodet,som har vært så øm i det siste(??),så legen ville bare fjerne den for sikkerhetsskyld.Så Sussi stillte opp som alltid,å passet Nora imens;D(takk)Hadde gruet meg litt,siden det er i hodet lissom,men var ikke særlig vondt,bare ekkelt å få tre stikk med bedøvelse der...:S(slapp heldigvis å fjerne håret rundt også;);))
Men gikk fort,selv om det ble litt mer omfattende enn legen hadde trudd,satt litt "dypere" enn det så ut som,så jeg måtte sy tre sting å greier.Var ekkelt etterpå ass,å være bedøvd i halve hue:P hihi...Susanne ble med å ruslet til flasken,der spiste vi litt lunsj,nam,nam...så gikk vi hjem.Er så herlig med sol,så måtte bare!Sussi ble hentet ved rema.å vi ruslet videre hjem. Snuppa fikk fiiine gaver av Sussi og foreldrene hennes,en caps,sjorte,bukse og genser!TAKK!;D
Når jeg kom hjem sov snuppa,slappet av litt,men så tok vi en tur ut i sola igjen,bort på pavis!super herlig...selv om lillegullet ikke har tid å sitte på cafe lenge,så ble masse "gåing" rundt der borte,hihi...men var kos!
deilig i sola:D
Ble en fin dag alt i alt,men nå er bedøvelsen ute,å det er fatisk veldig vondt!!:(
Hadde helt glemt å tenke på att det kanskje ble vondt etterpå,gruet meg bare til selve greia!:P
Så var nok litt dårlig timing å gjøre det nå,har tusen ting å gjøre før barnebursdag på søndag,men nå sitter jeg bare her...auuuuuuuuu!!!!:(
Har tatt paracet,så håper det blir litt bedre snart...skal tilbake å ta stingene om to uker,uff,håper ikke det er vondt!Jaja,GOD HELG!!!blogges;)



1 kommentar:

Sussi sa...

Hei vennen! Koste meg MASSE igår. Alltid koselig med lillegull.
Du må bare si ifra om du behøver hjelp med noe. Jeg er ikke hjemme idag, men kan komme tidligere til deg i morgen, det er bare å si ifra vettu vennen! Kjempeglad i dere! STOOOR Klem!