onsdag 15. april 2009

Multimedia message

Vi har forresten sluttet å amme!det har jeg glemt å nevne,alle som kjenner oss veit jo hvor gla Nora var i den puppen,he he,men har gått veldig fint,tross sykdom osv.så nå har vi ikke ammet på en uke:)så da får Nora vanlig melk isteden,går helt fint!ingen reaksjon.eneste er att hun ikke liker så godt,så må blande i grøten osv.-Tjandra

Ingen kommentarer: