Hvorfor er jeg sint?jo...det kunne vel ikke vært noe annen grunn enn det forbanna NAV kontoret!!!!!!!!
Vettu,jeg skjønner ikke att det er mulig å surre mer enn de gjør,å det fins ikke værre ting å surre med enn folks økonomi!Man er faktisk avhengi av di få kronene man får derfra.
Er nemlig slik att når man er alene har man krav på dobbel barnetrygd,frem til far betaler barnebidrag,men for å få dobbel bt,må man levere mekligsattest.greit nok...men når man får vite man har krav på dette fra datoen man flytter for seg selv,men ikke får meklingstime før mndvis etter,hva da?Jo,jeg har pratet med de på nav,og de sa jeg skulle få tilbakebetalt...er jo ikke min skyld att de på familievern kontoret ha mye å gjøre,og ikke hadde time til mekling før.
Så var attesten klar,alt levert PERSONLIG på nav,spurte da NÅR dette ville bli utbetalt osv,å fikk beskjed om att bt for januar,da skulle jeg få dobbel bt + tilbakebetalt....MEN NEIDA!!!!
Nå har de da funnet ut,att jeg ikke skal få tilbakebetalt likevel....for de kan jo ikke ta stilling til att det var ventetid for mekling,greit,MEN HVORFOR SIER DE DET DA!!!!????
Merker jeg blir så j***** forbanna....for når de sier det, så regner jo jeg med att de penga skal komme da,så nå sitter jeg her,regninger er ubetalt,har legetimer til vesla vi skal på,medesiner som skal kjøpes osv. å hakke en krone tilovers!TAKK NAV!
Jævlig fint att de folka som jobber der kan jobben sin lissom....helt tåpelig å love folk penger de ikke får....Sånn,da fikk jeg ut litt frustrasjon:p
Ellers har jeg å snuppa blitt forjøla,så vi bare slapper av hjemme idag og prøver å komme oss i bedre form,skal jo til homeopat imorra,i oslo så håper vi er litt piggere da;)
Ellers ønsker jeg alle en god dag!-Tjandra:)
3 kommentarer:
Herregud!! føler jeg blir sinna jeg også!! har også vært med på å bli lovet penger jeg ikke får fra nav... DRITT!!!
God bedring forresten, så får vi kanskje leke når dere er friske?
klemer <3
Det er jo som om jeg skulle sagt det selv!! Fy f*** for noen tullinger! HAT over nav!!! :-(
God bedring! Håper vi kan finne på noe snart;-)
klem<3
ja!!HATE NAV!!!
ellers så hadde det vært kos å leke sammen alle tre(seks)snart;)til uka kaskje?klem
Legg inn en kommentar