onsdag 21. januar 2009

Lang,men bra dag idag også...;)

Vi var jo ute hele dagen igår,så snuppelure sov såå godt inatt!det var veldig deilig,for det trengte mor også;)Men så hadde vi litt å gjøre idag også,ruslet tur til flasken med bestemor,handlet litt osv etter det,så var det babysvømming med pappa!
Siden det var første gangen til Nora i basseng,å på kurset idag,ble vi enige att jeg skulle være med.Så en gyllen mulighet til å ta litt bilder osv...men nei!:P
Mamma sto ved basseng kanten da Tommy og Nora skulle utti vannet,de andre barna hadde alt begynt å synge å leke,tror de hele ble litt brått å rart for lille Nora,for dette ville hu ikke...hylte..(:p)Da fikk mor streng beskjed av svømmeinstruktøren att jeg måtte gå,blir bare dumt vis jeg sår på siden å ser på,da vil hu bare til meg,så får ikke lov å være med, med mindre jeg skal bade selv;)
Straks jeg gikk ut,og Nora oppdaget att det var bade(som hu elsker) de skulle,roet hu seg,å det hadde gått fint!
Og jeg er sikker på att det sikkert går enda bedre neste gang...da skal jeg holde meg langt unna!he he!
Etter svømming var det mat,pysj,å natta...Det var det en frøken som var veldig klar for!;) Så da håper vi på en god natt inatt også,etter nok en bra dag!
Eneste som var dumt,er att jeg ikke har no bilder fra svømmingen å legge ut...men,men!
NATTA!-Tjandra

Ingen kommentarer: