onsdag 28. januar 2009

*Ønske seg*...:)


Ha sååå lyst på brødbake-maskin!!!Også fant jeg denne på elkjøp sin side,for bare 599,-

Det var jo ikke dyrt...Jeg er veldig glad i sånne ting som å bake osv,og er jo veldig praktisk med en slik,sparer litt penger gjør man og,pluss att det er sunnere;)Da velger man jo selv hvor grovt/sunt osv. brødet skal være....MÅ HA!:p....hehehe...-Tjandra

Ingen kommentarer: