
Ha sååå lyst på brødbake-maskin!!!Også fant jeg denne på elkjøp sin side,for bare 599,-
Det var jo ikke dyrt...Jeg er veldig glad i sånne ting som å bake osv,og er jo veldig praktisk med en slik,sparer litt penger gjør man og,pluss att det er sunnere;)Da velger man jo selv hvor grovt/sunt osv. brødet skal være....MÅ HA!:p....hehehe...-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar