Ja...da er i uke 36 etter ul-terminen.Har vært hos jordmor på kontroll,og alt bra:)meen...jordmor mener det er mens-terminen min som stemmer,(da er jeg i uke 37+3dager)fordi vesla ligger med hue godt festet langt nede i bekkenet,livmorhalsen har trukket seg godt sammen,og har såvidt en cm. åpning!!!!Ja,fødeklar faktisk!!nå kan man jo gå sånn lenge,men hun trodde ikke det kom til og gå mer enn en tre uker før jeg føder,kommer det kraftige niok kynnere/rier nå,ja så kan det skje NÅ!wææææ....he he,litt skummel tanke,men er jo ikke farlig å føde nå!Er uansett forbredt på og gå en god stund til,men er virkelig spennende uansett,nå er det opp til vesla å bestemme bursdagen sin,he-he;)
-Tjandra<3
2 kommentarer:
Å så hyggelig:)
Nå er du sikkert kjempespent og litt utålmodig.
Jeg er i uke 32 og begynner virkelig å glede meg til det skal skje nå!:)
Håper du er i god form:)
Jeg tror faktisk mer på menstermin enn ul termin.
Min er endret to ganger og den kommer nærmere og nærmere mens termin;)
Altså den går bakover
Legg inn en kommentar