Tid for ny kontroll hos legen idag,alt bare bra, med både meg å vesla:)livmor høyden blir målt hver kontroll,jeg ligger akkurat på normalen,og det er bra,da vokser livmoren og baby`n som den skal:)ellers har jeg nå gått opp 13 kilo siden jeg ble gravid:S
men det er jo og veldig vanlig da,jeg er bare ikke vant til og gå no opp i vekt:)så syns det er litt moro...fnis,fnis:)
etter kontrollen,kjøpte jeg inn siste,siste rest!bleier,baby såpe,a-creme osv:)greit å få det i hus....går jo så fort!!he-he!
GOD DAG VIDERE FOLKENS;)
-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar