Ja...da er jeg 34 uker og to dager på vei,det er 40 dager igjen til termin,og da regnes jeg som høygravid;)Er iallefall en ting som er sikkert....jeg føler meg høygravid!!!he he...ellers ønsker jeg alle en fortsatt gopåske!!!Nyt det deilige påske været,med sol og greier!!!;)det skal jeg gjøre...
-Tjandra<3
2 kommentarer:
men OJ! Vokst ennå mere...! :O Vokser fort nå asså.. Har hun snudd seg nå..? Eller ser det bare sånn ut:P hehe... Glad i deg vennen!!!
KOooooooos!
tror kanskje hun har snudd seg ja:)men ikke godt å vite...he he,blir spennende å høre ved neste kontroll etter påske!!!kooooooooooosi til deg å;)
Legg inn en kommentar