Ja,er sikkert mange som aldri hadde trodd de skulle se meg strikke!:)he-he...men det gjør jeg aldså,er mange år siden sist,men etter ett lyn-kurs av Therese,er jeg igang igjen!Har lenge blitt så imponert over alt det fine baby tøyet hun strikker,så nå skal jammen jeg strikke til vesla mi jeg og.Er ikke så mye å finne på om dagen uansett,så er veldig greit med ett tidsfordriv!:)Da får vi bare se om det blir noe brukbart...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar