torsdag 28. februar 2008

Hobby:)





En hobby jeg har,driver å lager div. scrapbooker!!kan holde på i timesvis vettu...he he!!men har lissom ikke blitt så mye i det siste,for har ikke hatt fler bilder klare,men så!igår hadde Tommy kjøpt en sånn multiskriver,og den skriver jo ut kjempe bra farge bilder!!så da er det på`n igjen!!!nok ett tidsfordriv!;)
-god torsdag alle sammen!!!-Tjandra<3

Ingen kommentarer: