Skal i endel barnedåp,og bryllup utover våren/sommeren,også fant jeg denne toppen sist lørdag på salg,den passer helt perfekt til et skjørt jeg har:)måtte bare kjøpe den...selv om den IKKE passer nå,he he!!!men...må jo planlegge litt!og greit å ha noe i skapet;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar