Siden det er en jente til som ventes, tok jeg å malte alle barnemøblene. Skulle egentlig gjøre det for lenge side, men vurderte da hvitt, i tilfelle vi fikk en til, og det var gutt, meeen...da blei det rosa gitt;) De kommer jo til å dele rom etterhvert, så sprinkelbaby senga skal også males likt. Se bort ifra de stygge veggene, de skal det også gjøres noe med, bare så stor jobb siden de må pusses ned, grunnes så males, Nora er jo ikke så mye borte heller, så vanskelig å få gjort!



Ble egentlig veldig fornøyd;)) Skikkelig jente rom:) Malte rammene på bildene i samme farger også, så matcher alt! Gleder meg til å vise snuppa det idag ♥
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar