fredag 8. juli 2011

Innkjøp!

Har jo egenlig det meste til baby`n...særlig siden det ble en jente, men ny vogn ble det;) En Carena free, liker designet, og at den ikke er så stor, enkel åslå sammen, pluss t mn kan flytte "styret" begge veier! Ble en svart vogn, syns det er mest praktisk...såå fornøyd:) Siden det er ett lite vinterbarn, har jeg bestillt denne rosa vognposen også;) Har en voksipose fra før, men bruker nok ikke den før neste vinter, da den er litt stor...lille forsvinner jo helt;P Men sort vogn og rosa pose blir fint:))




Ellers har jeg kjøpt lammeskinn fra nøstebarna, til å ha i senga! Så da mangler det bare ulltøy, babycall, kluter, flasker ++ sånne små ting:)

Ingen kommentarer: