Nå begynner vi alle å bli lei sykdom som ikke gir slipp,kjedelige hjemmedager (mye kos å da;)) og prøve aaaaalt som er av mat i forsøk på å få Nora til å spise noe:P Men,er heldigvis mye piggere idag,bare håpe diareen slutter snart,å at matlysten kommer tilbake! Må jo bare legge til,at tross spysyke,diare å u name it...så er snuppa mi alltid utrolig blid å go:) Herlig assa! Men idag har vi vært litt rastløse begge to,så blir godt med barnehage igjen etterhvert osv;)

Lille tullekoppen min;)

Ellers er det såå moro med all snakkingen hennes,kommer så mange nye ord hele tia,å hun er utrolig flink til å sette de sammen å:D Kan tiogme synge litt av noen sanger..synger "bæ,bæ lille lam..." og "hode,kne tå,kne tå.." hehe,men nesten riktig dah..;P Yes yes...får slappe av litt med min kjære føre senga.blogges!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar