tirsdag 23. februar 2010

Hei!

Nå begynner jeg virkelig å bli litt lei snø...meeen,er vel ikke mye å få gjort noe med!Heldigvis nærmer vi oss sakte men sikkert disse vår månedene da:)
Ellers fikk jeg klippa luggen til Nora igår,var på tide,men er ikke så lett å få de små til å sitte stille.Med litt hjelp fra Stian fikk vi det nå til da!Å søta mi gikk å så seg i speilet etterpå å sa "Nora fiiin.."hehe...go da:)
jaja,da var det straks tid for å hente lille solstrålen min i bhg!Blogges...ha en fin dag;D

Ingen kommentarer: