Ellers fikk jeg klippa luggen til Nora igår,var på tide,men er ikke så lett å få de små til å sitte stille.Med litt hjelp fra Stian fikk vi det nå til da!Å søta mi gikk å så seg i speilet etterpå å sa "Nora fiiin.."hehe...go da:)

jaja,da var det straks tid for å hente lille solstrålen min i bhg!Blogges...ha en fin dag;D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar