onsdag 3. september 2008

På søndag...


Skal Nora døpes,også har vi jo selvfølgelig blitt kjempe forkjøla begge to:-P men er på bedringens vei heldigvis.men blir ikke så mye blogging merker jeg,har litt å gjøre;)men kommer nok bilder osv. Etter dåpen:) -Tjandra

Ingen kommentarer: