onsdag 3. september 2008
På søndag...
Skal Nora døpes,også har vi jo selvfølgelig blitt kjempe forkjøla begge to:-P men er på bedringens vei heldigvis.men blir ikke så mye blogging merker jeg,har litt å gjøre;)men kommer nok bilder osv. Etter dåpen:) -Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar