tirsdag 9. september 2008

Nora sin Dåp 7.9.08:)

Nora,meg å fadder Susanne!
Pappa holder når hun blir døpt<3

På søndag ble Nora døpt i nesodden kirke...gikk veldig bra!!!Tusen takk for alle fine gaver,og til søte susanne å stian som var faddere;)har ikke så mye bilder enda,hadde fotograf,så tar litt tid og få dem...men slenger med noen "tante" sussi har tatt:P

-Tjandra

Ingen kommentarer: