Nora,meg å fadder Susanne!
Pappa holder når hun blir døpt<3
På søndag ble Nora døpt i nesodden kirke...gikk veldig bra!!!Tusen takk for alle fine gaver,og til søte susanne å stian som var faddere;)har ikke så mye bilder enda,hadde fotograf,så tar litt tid og få dem...men slenger med noen "tante" sussi har tatt:P
-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar