onsdag 9. april 2008

Jippi!!!!!!


Skjer iallefall noe positivt nå!!!Fikk igjen 4000 på skatten;)ikke kjeeempe mye det!!men er jo penger!godt å ikke bli skyldig noe iallefall....for det er no shit!Og alt av ekstra penger i år kommer godt med,når vesla kommer + ,da blir vel noe ferie på oss alle tre;P

Ingen kommentarer: