torsdag 16. februar 2012

Nytt design:)

Slik var den før....

Men var på tide og oppdatere hele bloggen litt, med nye bilder på headeren, ol...

Vi har jo tross alt fått ett nytt familie medlem, og Nora har jo vokst som bare det;)


-Tjandra ♥

Ingen kommentarer: