søndag 6. desember 2009

Ny genser!:D

Tone,mamma`n til Stian har strikket en super fin genser til Nora!Den ble bare så fin,å passet helt perfekt!Tusen takk:)
Stilig med hette og lomme på...

Ingen kommentarer: