onsdag 11. november 2009

Vente,vente...:P

Blææ...at det skulle være såå vanskelig å få seg en leilighet,skjønner ikke jeg ass!Har jo vært på mage visninger,nå venter vi jo på svar enda fra endel da,men er så kjedelig!Hadde vært så digg å bare vite at vi har et sted å flytte snart...

Men,må vel bare være tålmodig da;)Ikke min sterkeste side det der med tålmodigheten,meen...det for gå;P

Ellers sitter jeg her å venter på min kjære,Nora skal noen timer til pappa`n sin idag,Imorra skal jeg ha hun hjemme,bare kose oss litt;)Drar jo til Gjøvik på fredag,å så blir hun der til onsdag...så godt med en "mamma-Nora kose dag" føre hun drar:D
Ikke så veldig mye å gjøre på dagtid,har vaska litt klær,rydda litt osv,men så braker det snart løs med ett lite rush medkjøretimer osv,er jo ikke lenge igjen til oppkjøring så,blir bra det!Å straks lappen er i boks,så skal jeg begynne å søke meg ut i jobb!Gleder meg noe vanvittig mye til å jobbe igjen:):)

Koselig å gå hjemme med barn,men når de er i bhg,så er det bedre å jobbe....blir så rastløs + at jeg savner litt det sosiale fra arbeidslivet!Jaja,en liten oppdate harfra...;)Blogges

Ha en fiin onsdag videre!-tjandra

Ingen kommentarer: