søndag 28. desember 2008

Romjul kos:)


I romjulen bare koser vi oss med nye leker osv;) var på overnattingsbesøk hos therese og marcus på fredag,veldig koselig!og en tur i middagsselskap hos Rigmor igår.imorra skal vi til barnelege ang.søvnproblemene våre,blir spennende å høre hva han sier!fortsatt GOD JUL alle sammen:) Tjandra

Ingen kommentarer: