Romjul kos:)
I romjulen bare koser vi oss med nye leker osv;) var på overnattingsbesøk hos therese og marcus på fredag,veldig koselig!og en tur i middagsselskap hos Rigmor igår.imorra skal vi til barnelege ang.søvnproblemene våre,blir spennende å høre hva han sier!fortsatt GOD JUL alle sammen:) Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar