onsdag 28. mai 2008

Mimre,mimre...:)



Her er Nora 3dager gammel...så lita å skjønn!!Den dressen har hun vokst ut av for lengst!!Og Idag skal vi jammen på 6ukers kontroll alt!!!Tiden flyr....:P
Go jenta mi<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå! Der var hun lita der..:) Gleder meg til å se dere begge to snart igjen:D "Tante" Sussi kommer snart på besøk! :D