Her er Nora 3dager gammel...så lita å skjønn!!Den dressen har hun vokst ut av for lengst!!Og Idag skal vi jammen på 6ukers kontroll alt!!!Tiden flyr....:P Go jenta mi<3<3<3
1 kommentar:
Anonym
sa...
Ååå! Der var hun lita der..:) Gleder meg til å se dere begge to snart igjen:D "Tante" Sussi kommer snart på besøk! :D
1 kommentar:
Ååå! Der var hun lita der..:) Gleder meg til å se dere begge to snart igjen:D "Tante" Sussi kommer snart på besøk! :D
Legg inn en kommentar